20120105

niciodată nu a fost tu să nu fii








tu nu ai cum să poți crede că a existat timp în care eu să nu te fi simțit ar fi ca și cum ai crede că fără tine aș fi putut cândva respira erai și atunci aerul meu oxigenul sângelui meu de la tine-mi venea nu aveai cum să nu fii dacă trăiam erai neștiută în trăirea mea erai tu tu pregătindu-mi respirația să te iubească sângele să te dorească tu pregătindu-mă pe mine să nu pot trăi fără tine nu am fost niciodată mort niciodată nu a fost să nu te fi simțit niciodată nu a fost tu să nu fii

6 comentarii:

  1. Niciodata nu am vazut cerul mai senin decat cand l-am privit prin ochii tai,niciodata nu am simtit flacara vietii mai aprins decat atunci cand m-ai invatat arderea,nicicand nu m-am rugat inceputului fara de sfarsit mai cu durere si iubire sa raman fara pacat decat cand am simtit cu inima ta nesfarsirea...sfasierii intre cerul si pamantul ce suntem.
    Multumesc pt frumusetea sufletului tau.

    RăspundețiȘtergere
  2. Vrajita de LUMINA nascanda in CUVANT...femeia-fluture.
    Pios,recunoscandu-ti inaltul...
    Astept urmatorul memento!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce gandire pura si inocenta, ai...seara faina. am sa mai trec pe aici>:)

    RăspundețiȘtergere