20120224

secunda înapoi






ai putea face să te uit lăsându-mă să mă întorc la secunda în care te-am văzut pentru prima oară și după o secundă ți-am vorbit și după o secundă m-ai privit și după o secundă mi-ai zâmbit să mă întorc la secundele acelea și să le schimb și să le întorc să întorc secunda în care mi-ai zâmbit secunda în care m-ai privit secunda în care ți-am vorbit secunda în care te-am văzut pentru prima oară și în secunda aceea să trec pe lângă tine ca și cum s-ar putea să nu se întâmple nimic numai așa ai putea face să te uit schimbând secunda aceea

8 comentarii:

  1. In secunda in care privirile noastre s-au intalnit
    S-a nascut un nou univers,
    S-a zamislit ocrotitorul sperantei NOI
    Acolo unde eternitatea nu cunoaste secunde...
    Nu exista inainte...doar ACUM nascut din secunda in lut,
    Visul universului din noi...
    De ce vrei sa ucizi eternitatea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Amael...nu vreau să ucid eternitatea! vreau s-o înțeleg concentrând-o în secunde...

      Ștergere
  2. Eternitatea nu cunoaste secunde...doar secunda "ACUM",restul sunt trairile noastre in cenusa secundelor aparentelor noastre...

    RăspundețiȘtergere
  3. Acelea sunt secundele astrale .Trebuiesc traite fara nici un regret.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "secunde astrale" Ryana,,,adică secundele unui spaţiu fără timp?

      Ștergere