20130320

născuţi la echinocţiu

Dacă admitem, şi nu avem cum să nu admitem, că felul nostru de a fi este influenţat de poziţia astrelor din ziua în care ne-am născut, ce-am putea spune despre cei născuţi la echinocţiu? că sunt echlibraţi? echidistanţi? echitabili? Interesantă în ziua echinocţiului poziţia pământului faţă de soare, o poziţie astfel încât ziua e cât noaptea şi mai departe: întunericul e cât lumina, albul cât negrul,,răutatea cât bunătatea, sofisticarea cât simplitatea. Sunt frumoase echinocţiile, şi mai ales acesta de primăvară, care priveşte spre mai multa lumină care stă să vină. Deci? ce-am putea spune despre cei născuţi la echinocţiu...

2 comentarii:

  1. Salut! Cristina C.
    mă bucură întâlnirea!
    şi eu îţi doresc o primăvară frumoasă!!!!...şi nesfârşită.

    RăspundețiȘtergere
  2. Excelente post Teo Dor, muchas gracias por compartirlo, da gusto visitar este espacio. Te invito a visitarme en:
    http://leyendas-de-oriente.blogspot.com/

    Un gran saludo, Oz.

    RăspundețiȘtergere